Propozycje firmy Elcombo są dedykowane do wspomagania takich aktywności w firmach jak: wspieranie obiegu dokumentów i organizacji pracy (Elcombo DocFlow), systemy bilingowe (Sara), wspomaganie kontaktów z klientami (Elcombo Contact Center), świadczenie telekomunikacyjnych usług głosowych (Elcombo IVR), sprawna obsługa procesów biznesowych (Piramid WorkFlow), rozliczanie usług świadczonych klientowi, wspieranie działów IT (Elcombo HelpDesk).

Firma Elcombo to wysoka jakość dostarczanych usług, a w szczególności: konsultacje w zakresie definiowania i implementacji procesów biznesowych, szkolenia wewnętrzne, instalację, dostawę, serwis, wdrożenie i realizację projektów w zakresie baz danych, sprzętu i oprogramowania, infolinie, projektowanie systemów i dedykowanych rozwiązań informatycznych, doradztwo oparte na analizie wymagań i potrzeb biznesowych.

Firma Elcombo wdrożyła autorskie narzędzie informatyczne o nazwie Elcombo Contact Center, które wykorzystuje najnowocześniejsze i najnowsze technologie teleinformatyczne obsługujące w inteligentny sposób obsługę telefoniczną kontrahenta. Oprogramowanie to skupia w sobie nieomal wszystkie znane kanały kontaktowe stosowane przez firmy do kontaktów z klientami takie jak: telefonia VoIP, e-mail, zapytania ze stron www przy wykorzystaniu formularza, sms i inne. To klient wybiera preferowaną dla niego formę kontaktu i ją wykorzystuje, a nasz system Elcombo Call Center to wszystko grupuje. Wykorzystanie nowych kanałów komunikacji ułatwia dostęp klientów do informacji i usług, redukuje koszty zarówno organizacji dysponującej systemem jak i klienta a także podnosi poziom obsługi. Klasyczne oprogramowanie call center przeistacza się wtedy w system typu contact center, jaki posiada szerszą funkcjonalność i możliwości obsługi na wielu kanałach.

Fotorelacja

oprogramowanie

systemy informatyczne